luni, 13 mai 2013

Review: Ceai Teavalley

Dragelor de ceva timp v-am promis o postare despre ceaiul Teavalley de la Profi. În final am reușit și eu să fac pozele necesare acestei postări, pentru că ceai am mai băut, dar lenea era prea mare să fac și poze. Shame on me!!!
În câteva poze o să vă prezint cutia și ceaiul în sine, după care o să vă spun părerea mea.
 Îmi cer scuze pentru pozele întoarse, dar nu reușesc de nicio culoare să o pun cum trebuie.


De vreo câteva luni mama a descoperit acest ceai. Conține 15 plicuri și este deosebit. Până să dau de el îmi plăcea foarte mult ceaiul de fructe de pădure, dar acum acest ceai este favoritul meu.
Tot timpul l-am băut cu miere, ceea ce îi dă un gust și mai bun. 
Chiar vi-l recomand dacă doriți să beți un ceai dulce, aromat.
Și pe final vă las cu o poză cu ceaiul preferat în cana preferată.(cana îmi este foarte dragă, am primit-o de la o bună prietenă)
Voi ce ceaiuri beți?


6 comentarii:

  1. Si eu am avut din acest ceai un alt sortiment,dar nu am fost foarte incantata:( Poate ar trebui sa-l incerc pe asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde pot cumpara acest ceai? va rog contactati-ma la adresa adryan.adryan94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Trimiteți-le mesaje celor de la Profi România să le importe din nou, cu cât mai multe mesaje cu atât le vor reintroduce pe rafturi!

    RăspundețiȘtergere