vineri, 19 aprilie 2013

Primul gând

Bună!
Sunt Maria, sunt din Brașov, am 18 ani și sunt în clasa a XII-a. Ador să citesc bloguri și din această cauză m-am hotărât să îmi fac propriul blog; m-am gândit ca aș avea multe de împărtășit.
Pe acest blog o să vă împărtășesc cu mare drag toate lucrurile  cu care iau contact. O să încerc sa postez despre lucruri drăguțe: cosmetice, rețete-pe care le și fac, dar totodată vreau să pot învăța lucruri noi de la voi și poate voi de la mine.
Sper din suflet să fiu pe placul vostru și să mă adaptez repede în această lume a blogurilor.
Vă pup! :*
 

4 comentarii:

  1. Bine ai venit in blogosfera >:D<.
    Sunt curioasa despre ce vei scrie in continuare (pentru ca deja ti-am citit postarile :D).
    Spor la scoala si bafta la bac >:D<.
    Kisses si o saptamana frumoasa iti doresc!
    Timi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multuuumesc! :*
    O sa scriu despre tot ceea ce consider eu ca e suficient de dragut.
    Multumesc! O saptamana frumoasa sa ai si tu! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venti in blogosfera draga mea! Presimt ca in curand ne vom strange toate la o cafea. :D Am eu asa un feeling. Si apropo ca tot citeam ca iti doresti un buretel de par, gasesti in Brintex cu 3 lei. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet! :* Eu sunt de acord cu intalnirea ;). Vazusem doar in HM cu vreo 8 lei si luandu-ma cu alte treburi nu mi-am cumparat niciodata! :*

    RăspundețiȘtergere